Paulina Jędruś
radca prawny, właściciel kancelarii
E-mail: biuro@kancelariajedrus.pl
Telefon: +48 530 230 577
Jak przebiega współpraca z kancelarią?
Krok po kroku
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez formularz.
Oddzwonimy do Ciebie lub odpiszemy, żeby umówić
termin konsultacji.
Powiemy, jakie dokumenty należy zabrać ze sobą na spotkanie i jakie informacje na nie przygotować.
Podamy Ci także informacje o cenie porady.
stacjonarnie lub on-line
Na spotkaniu dokonamy
wstępnej analizy dokumentów,
zapytamy o szczegóły sprawy
istotne z punktu widzenia
danego postępowania,
ustalimy Twoje potrzeby oraz
dalsze możliwe kroki działania,
jak również warunki dalszej współpracy.
Po ustaleniu zakresu usługi podpisujemy umowę oraz pełnomocnictwo upoważniające do działania w danej sprawie.
Następnie, przygotowywane są wymagane dokumenty (pismo procesowe, opinia prawna, projekt umowy) lub podejmowane są czynności przed sądem/organem.
Paulina Jędruś
Doświadczenie i siecjalizacja
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book there are many variations of passages of Lorem Ipsum available.
Konkretnie i profesjonalnie
Dlaczego warto mnie wybrać?
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words.
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words.
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words.
Paulina Jędruś
Zawsze przyświeca mi jeden cel - pomoc i jak najlepsze wsparcie
Nasze standardy
Poufność. Dyskrecja. Bezpieczeństwo danych.
Jako radcę prawnego wiąże mnie obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej w odniesieniu do informacji ujawnionych mi przez Klientów. Obowiązek ten jest nieograniczony w czasie i trwa także po ustaniu stosunku prawnego, na podstawie którego radca prawny świadczył pomoc prawną.
Radca prawny, jako osoba wykonująca zawód zaufania publicznego, zobowiązany jest do zachowania tajemnicy, co do wszelkich uzyskanych od Klienta w ramach świadczonych usług prawnych informacji, niezależnie od formy lub sposobu ich utrwalenia.
Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej daje również gwarancję właściwego przechowywania danych powierzonych przez Klientów. W dobie ciągłego rozwoju nowych technologii niezwykle istotnym jest bowiem zapewnienie właściwego i bezpiecznego przechowywania danych, tak, aby w sposób należyty zabezpieczyć je przed ujawnieniem ich osobom nieupoważnionym.