Kancelaria

Home Kancelaria

Paulina Jędruś

radca prawny, właściciel kancelarii
Radca prawny wpisany na listę radców prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu pod numerem WR-4013. Aplikację radcowską odbyła przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu zdobywając tytuł zawodowy radcy prawnego.
Absolwentka magisterskich studiów stacjonarnych na kierunku Prawo na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku.  Ukończyła Studia Podyplomowe z zakresu Wyceny Nieruchomości  na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
Specjalizuje się w sprawach z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, spadkowego, gospodarczego oraz administracyjnego. Posiada bogate doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej zarówno osobom fizycznym, jak i przedsiębiorcom. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do każdej sprawy, dostosowanym do potrzeb danego klienta.
Szczególnym zainteresowaniem darzy sprawy z zakresu szeroko rozumianego prawa nieruchomości, skupiając się m. in. na wsparciu procesu sprzedaży nieruchomości, w tym nieruchomości inwestycyjnych i komercyjnych, jak również kwestiach odpowiedzialności deweloperów, procesu inwestycyjnego oraz umów dotyczących nieruchomości.

E-mail: biuro@kancelariajedrus.pl
Telefon: +48 530 230 577

58
Konsultacji
82
Sprawy
576
KOMENTARZY
315
POLUBIEŃ

Jak przebiega współpraca z kancelarią?

Krok po kroku
image-box
1. UMÓWIENIE PORADY PRAWNEJ

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez formularz.
Oddzwonimy do Ciebie lub odpiszemy, żeby umówić
termin konsultacji.
Powiemy, jakie dokumenty należy zabrać ze sobą na spotkanie i jakie informacje na nie przygotować.
Podamy Ci także informacje o cenie porady.

image-box
2. WSTĘPNA KONSULTACJA
stacjonarnie lub on-line

Na spotkaniu dokonamy
wstępnej analizy dokumentów,
zapytamy o szczegóły sprawy
istotne z punktu widzenia
danego postępowania,
ustalimy Twoje potrzeby oraz
dalsze możliwe kroki działania,
jak również warunki dalszej współpracy.

image-box
3. ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Po ustaleniu zakresu usługi podpisujemy umowę oraz pełnomocnictwo upoważniające do działania w danej sprawie.
Następnie, przygotowywane są wymagane dokumenty (pismo procesowe, opinia prawna, projekt umowy) lub podejmowane są czynności przed sądem/organem.

Paulina Jędruś

Doświadczenie i siecjalizacja

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book there are many variations of passages of Lorem Ipsum available.

Doradztwo 80% 80%
Doświadczenie 95% 95%
Specjalizacja 88% 88%
Konkretnie i profesjonalnie

Dlaczego warto mnie wybrać?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words.

  • Cras volutpat suscipit tempus
  • Blandit imperdiet varius suscipit
  • Duis sapien ante lacinia sagittis

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words.

  • Cras volutpat suscipit tempus
  • Blandit imperdiet varius suscipit
  • Duis sapien ante lacinia sagittis

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words.

  • Cras volutpat suscipit tempus
  • Blandit imperdiet varius suscipit
  • Duis sapien ante lacinia sagittis
Paulina Jędruś

Zawsze przyświeca mi jeden cel - pomoc i jak najlepsze wsparcie

Radca prawny wpisany na listę radców prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu pod numerem WR-4013. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku oraz Studiów Podyplomowych – Wyceny Nieruchomości Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Specjalizuje się w sprawach z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, spadkowego, gospodarczego, administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa nieruchomości. Posiada bogate doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej zarówno osobom fizycznym, jak i przedsiębiorcom. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do każdej sprawy, dostosowanym do potrzeb danego klienta.
Nasze standardy

Poufność. Dyskrecja. Bezpieczeństwo danych.

Jako radcę prawnego wiąże mnie obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej w odniesieniu do informacji ujawnionych mi przez Klientów. Obowiązek ten jest nieograniczony w czasie i trwa także po ustaniu stosunku prawnego, na podstawie którego radca prawny świadczył pomoc prawną.

Radca prawny, jako osoba wykonująca zawód zaufania publicznego,  zobowiązany jest do zachowania tajemnicy, co do wszelkich uzyskanych od Klienta w ramach świadczonych usług prawnych informacji, niezależnie od formy lub sposobu ich utrwalenia.

Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej daje również gwarancję właściwego przechowywania danych powierzonych przez Klientów. W dobie ciągłego rozwoju nowych technologii niezwykle istotnym jest bowiem zapewnienie właściwego i bezpiecznego przechowywania danych, tak, aby w sposób należyty zabezpieczyć je przed ujawnieniem ich osobom nieupoważnionym.